fredag den 12. oktober 2012

Taske for bog :)

Som tak for Bo Bede's Børnenes Idebog ønskede Laila sig et indkøbsnet til sin mellemste bukkebruse David :-)
Jeg gik straks igang med at vælge stof og eftermiddagen i går blev brugt til at sy nettet.



Mangler bare at ligge sidste hånd på nettet, det skal stryges.



Nu glæder jeg mig bare til at give Laila nettet, jeg håber vi kan lave en tur til biblioteket med madpakke og hygge, både for at se den udstilling Laila, har lave i samarbejde med biblioteket og for at vise mine børn de plakater jeg har lavet til udstillingen.

Kærlig hilsen
Rikke

6 kommentarer :

  1. Hvor er det fedt når man kan blive enige og hjælpe hinanden. Har haft de fine hvaler i gul men ih de blå er godt nok også fine :)

    SvarSlet
    Svar
    1. :-) jeg fik købt hvalerne i grøn, lilla, blå, da de havde dem i butikken her i Holbæk.

      (Sidste jul lavede jeg et blog indlæg med en ligende taske bare til en lille pige.)

      Ja er rigtig glad for hjælpe og bytte handler, det er bare rart når andre tænker på en!

      Slet
  2. Det er bare det sødeste indkøbsnet!

    SvarSlet
  3. Tak Julle :-)
    Det passer også bare i str til børn der elsker at handle ind på deres værelse eller have ting og sager med på besøg.

    SvarSlet
  4. Det er altså en rigtig fin taske - Elsker simpelthen de små blå hvaler. Jeg er i hvert blevet inspireret:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Kathrine :-)
      Den er heller ikke svær at lave!

      Slet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...