mandag den 29. oktober 2012

Mere fra efterårsferien






Hele to stk kalender til pakker og andre spændende juleting, har jeg fået klippet og syet, farmor har hjulpet med de 24 x 2 knapper, som skal holde gaverne i årene frem og min mand skal have slået ophængs ringende i hjørnerne, dem har jeg købt i stof og stil, kalenderne er helt ens, så pigerne ikke skulle vælge! Så det er små ting der mangler for at de kan komme op og hænge på pigernes værelser!
Nu glæder jeg mig bare til posten kommer med Shanes Julekalender 2012, så det hele er klart til den 1 dec :-)
Kærlig hilsen
Rikke


2 kommentarer :

  1. Ih, hvor har du altså været flittig ved symaskinen her på det sidste - jeg bliver jo helt misundelig!

    Sætter du ikke et billede på bloggen, når gaverne er kommet på, for det kunne jeg godt tænke mig at se?

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. :-) det kan du tro jeg vil gøre! 8-10 så skulle pakken være her + - et par dage. Så glæder mig til at se om de er pakker osv... Ville være fedt bare at skulle sætte bånd på og hænge op/på

      Ses

      Slet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...