torsdag den 16. august 2012

Heldig igen :-)

Min søde kollega Laila, var rigtig heldig og få retro sengetøj af en anden på vores arbejde.



Men når nu hun var heldig, blev jeg også heldig :-) for jeg fik et stort stykke af stoffet til det gule retro tæppe jeg skal i'gang med snart.

Jeg er ved at samle, lave eller gøre noget til laila, (kan ikke lige skrive hvad, da hun læser med :0)) for man lader da ikke bare være med at give noget igen, når man er mig!

Tak for at du læser med :0)
Kærlig hilsen
Rikke

6 kommentarer :

  1. mangler du mere? jeg har også noget liggende. Vi ku' jo bytte lidt :)

    SvarSlet
  2. Glæder mig til at se dit gule tæppe, når du en gang bliver færdig med det - og ih altså, hvor er det spændende, hvad du pønser på til mig ;-)

    Knus

    SvarSlet
  3. Super flot blog du har dig ! :-))
    Vil du evt kigge forbi min blog?
    Den er helt ny, så det ville betyde rigtig meget for mig, hvis du gad hjælpe mig lidt i gang.

    Knus
    http://of-ke.blogspot.dk/

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...