søndag den 24. juni 2012

Sød bolle :-) og Skt. Hans




Igen har køleskabs bollerne været på spil, jeg ville hygge om manden min, som havde fri i dag.
Da jeg alligevel bagte boller til morgen, kom der puddersukker og kanelsukker på toppen af nogle af dem




Aften i går brugte jeg på Skt. Hans :0) Da jeg er en af arrangøren til Skt. Hans festen i Strandparken.
Ville jeg gerne forbi og se om alt nu gik som planlagt. Det var en rigtig god aften, god musik, et stort flot bål, en god bål-tale af Martin Keller fra
Martin og Ketil, hjernerne bag "Naturpatruljen" på DR,
han søn på 15 år var med på scenen, han spillede til de 3 sange, Martin sang i forbindelse med talen. Festen sluttede af med et rigtig flot fyrværkeri.

Jeg var i et super dejligt selskab, så kan det ikke være bedere!

Tak for at du læser med :0)

Kærlig hilsen
Rikke

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...