mandag den 18. juni 2012

Jordbær




Til at nyde de første danske jordbær (for mig) i aften, sammen med min dejlige mand og børn.
De skal bare nydes, som de er for mig og de andre vil have dem med fløde :-)

Tjek min Give Away ud.

Der er fribilletter til Sommerland Sj, som noget ny i år, køre de Smagen af sommer i en hyggeligt telt, med produkter fra lokale landmænd, osv.
Det er et telt, som er besøget vær, nyd et tapas fad eller et lækkert stykke kage, måske er der jordbærtærte, den dag i kommer forbi.
Jeg fik et stykke i går, da vi var på besøg i parken og hold da op jeg var solgt, skal helt sikkert have et stykke igen :0)

Tak for at du læser med :0)

Kærlig hilsen
Rikke

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...