tirsdag den 5. juni 2012

GIVE AWAY

Vi elsker at være i Sommerland Sjælland og bruger parken rigtig mange gange i løbet af sommeren :o)
I samarbejde med parken, sætter jeg gang i en Give away om 2 x 2 entre + 2 x 2 håndklæder.


Det vil sige at der er 4 heldige vinder i denne Give away :o)

I Sommerland Sjælland er der forlystelser for familiens yngste som ældste, og I kommer rundt i en tidsbobbel af gamle klassikere krydret med fornyelse.
Med mere end 60 festlige forlystelser, er der nok at tage af!
Hold jer ikke tilbage fra en hoppetur og kolbøtter på de traditionelle trampoliner og hoppepuder, men glem heller ikke at dyste om sheriftitlen i 3D Westerbio og konditallet i Fidys Wii-Verden.
Snup mobilen med, og fyr vandkanoner afsted på sørøverskibet med sms, fodr dyr og sæt ekstra krydderi på jungleturen, når mobilteknologien indhenter de traditionelle forlystelser.


Vi har hendtet Fidy app ned og har den tændt i parken og "ping", så kan vi lige hente 1 gratis vand eller slikkepind osv i en af kioskerne elle i boljsekogeriet.
Vi har også tit mad med til grillen, hvor børene, så leget ved Fidolinetårnet eller ved den store sandkasse, imens maden bliver færdig.




For at deltage, skal du gøre nedstående


Du kan få op til 3 lodder:


1 lod: Læg en kommentar + fast læser


3 lodder: en kommentar + fast læser + link fra din egen blog- brug billedet herover.




Giveawayen trækkes 1. juli 2012. Håber du vil være med!

OBS: Har du ikke egen blog, så husk endelig at skrive e-mail-adresse sammen med kommentar!



21 kommentarer :

  1. Uh, jeg vil gerne være med! :-)

    amaliehvidemose.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Amailie

      er det med 1 eller 3 lodder, du er med?

      Kram fra Rikke

      Slet
    2. 3. Jeg er i gang med at lave et indlæg. :)

      Slet
  2. deltager desværre kun med et lod snøft
    hilsen laila bindzus
    laila.bindzus@mail.dk

    SvarSlet
  3. 1 lod til mig, tak :)
    sofi.g.j@sol.dk

    SvarSlet
  4. jeg snupper 3 loder, og så laver jeg et indlæg nu og her :-D
    http://louisejoergenses.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet
  5. Det var da en fantastisk give away(:
    Jeg deltager med 3 lodder.
    Link til indlæg: http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/06/skn-sommer-give-away.html

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Jeg er selvfølgelig med på 3 lodder - det er vel også på tide, at jeg snart kommer i Sommerland Sj. (har jo aldrig været der!) :-)

    Knus

    SvarSlet
  7. 1 lod :-)

    //behindannaseyes.blogspot.com

    SvarSlet
  8. 2 lodder :D

    http://clauskofod.blogspot.dk/

    SvarSlet
  9. 1 lod til mig, tak :-)
    http://likebree.kaashalvorsen.dk/

    SvarSlet
  10. Hej. Sikke en fin give-away siger jeg bare. Jeg har aldrig været i sommerland sjælland, så ville være fedt at vinde.
    Jeg er helt sikkert med på 3 lodder :)
    http://miss-mette.blogspot.dk/

    SvarSlet
  11. Hej Rikke, tak for din seneste hilsen og reminder om give-away. Selvfølgelig vil jeg gerne vinde! :) Nu er jeg både fast læser OG emailabonnent, så mangler jeg bare bloglinket. Men mon ikke snart det kommer? :) Tak for din fine blog, snupper lige blomkålssalaten med til grill på fredag, den ser bare SÅ lækker ud! KH

    SvarSlet
    Svar
    1. Glæd dig til salaten! Da jeg havde den med til gril aften i den stores klasse, forsvandt den hurtigt! :)
      Må lige få kigget på den der Bloglink...
      Kh

      Slet
  12. 2 lodder snupper jeg gerne med i puljen :-)

    SvarSlet
  13. husk nu at tilmelde jer.. :)

    ps: husk tilmeld jer som fast læser eller er i ikke med.. må dsv. ikke tilmelde mig snøft* :'(

    SvarSlet
  14. Jeg vil gerne være med på 3 lodder :-D

    SvarSlet
  15. Jeg er også med på 1 lod :)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...