lørdag den 19. maj 2012

Fine

Kan man se at hun ikke må være, hvor hun er hoppet op :O)Hun elsker at se sit snit til at hoppe i sengen og gemme sig under dynen, hun må bare ikke!
Fine er blevet 9 mdl. sådan ca. og er kommet i sin første løbetid. Hun er en stædig hund og meget fræk, så vi kæmper lidt hende og jeg, for hun skal altså gøre som jeg vil. Og vi er godt på vej! Men hvor jeg dog glæder mig til vi er i mål og hun lyster 100%.

Et af problermerne er at hun hopper op af besøgende, ikke noget jeg holder af, det er bare svært, når alle siger hun er jo bare en lille hun, det gør ikke noget, neeejj hvor er hun bare kær, kan du nu lade vær' med at være efter hende, hun må godt. Nej hun må ikke, jeg er ejer og det er mig der bestemmer! Så jeg skal nok få det, som jeg vil i sidste ende.

2 kommentarer :

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...