onsdag den 4. april 2012

Påske

Her har vi hygget med at lave forskellige påske ting og sager, den anden dag lavede vi lys i æggeskaller. I går da jeg var på arbejde sammen med den mindste pige, havde vi lys med til dem der var på arbejde :O) så de kunne hygge i påsken.

Jeg plejer at lave lidt påske kranse og dekorationer, kranse er det ikke blevet meget til. Men jeg har da nået forskellige opsatser med æg og påske høne.

Så lidt påske er der komme ind :O) Pigerne har også klippet og klistret påske-hare og høner.

Tak fordi du læste med

Påske hilsner fra mig :O)

3 kommentarer :

  1. Årh hvor fint - god i de med lys i æggeskaller den må jeg da lige skrive mig bag øret til næste år :)

    Er forresten MEGET MEGET flov - glemte jo ALT om at få reklameret for jeres kreadag, da jeg selv måtte opgive at komme med - TOTALT pinligt og meget meget tarveligt :(

    Håber I havde en god dag, og håber I finder på en ny dag ude i fremtiden hvor jeg kan blive børnefri, for så har jeg nok også overtalt Line (aeblemoster.blogspot.com) til at komme med ;)

    Kh Karina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Karina :)

      Ja vi må finde en anden dag til krea-dag, vi måtte aflyse... Der var ikke tilmeldinger nok, sikkert pga påske-rejser og påskefrokoster...dum dato!

      Knus

      Slet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...