torsdag den 5. april 2012

Nyt hår

Jeg tog springet efter og fik mørke striber i. Jeg er super glad for at jeg tog mig sammen, da der giver lidt spil i mit lyse hår.

Nyt hår nyt tøj, så der for smuttede jeg lige forbi Stof 2000 og fandt noget lækkert stof til et par nye bukser :O)
Mønstret er fra ONION 0004 et mønster jeg er super glad for da bukserne kan laves i alt slags stof, disse bukser tror jeg skal ligge i skabet, da vi skal til konfirmation i maj. Som i nok kan se er der også kommet et par nye sko til....elsker sko især meget høje sko! (de er fra PAW)

Tak for at du læste med

Kram Rikke

2 kommentarer :

  1. Wauw Rikke(!) FEDE bukser :)
    Ej hvor ser det max fedt ud med stilletter til. Skal til tøse fest på lørdag, mon jeg kan nå at sy dem(?)
    Tak fordi du vil lege med i min mad-leg. Jeg hopper også med her hos dig, din blog ser spændende og alsidig ud :)
    kh Libbie

    SvarSlet
  2. Du kan helt sikkert nå at sy dem, det tager max 2 timer fra du ligger stoffer på bordet til de er færdige :) (tror kun det tog mig lidt over en time med dem på billedet)
    Og ja super fedt med høje sko til :0)

    Tak for at du nu følger min blog.

    Kram

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...