søndag den 15. april 2012

- et overstået kapitel!




Så er det et overstået kapitel, at skulle bruge tid på linser (og briller) hver morgen. I går fik jeg lavet Smil på mit venstre øje hos Øjenlægernes Lasercenter og alt forløb som det skulle :-) lige som det gjorde på højre øje i januar.


Så nu skal den lette tåge, jeg har på øjet bare lette, hvad den gør gradvist og periodevis den næste ugetid... Jeg ved fra højre øjes operation at der kan opstå periodisk tåge (lidt slør) på øjet i de næste par mdl... Men det er til at leve med :-)

Nu venter der bare et par tjek af øjet i løbet af de næste 3 mdl, også krydser vi finger for at mine bygningsfejl på øjnene, holder sig permanent væk!


:-) Rikke

2 kommentarer :

  1. Herligt at din "operation" er gået godt. Meeen behøver det have indflydelse på om dine billeder er skarpe eller ej? Nu jeg kender dig, kan jeg tillade mig at oplyse at det billede du har brugt med øjendråber og din "halv"-brille ikke er skarpt - det plejer altså ikke at ligne dig. Men måske du kan lave den skarpe igennår de 3 mdr. er gået?
    Dejligt for dig at du kan smide linser, briller og pudsegrej ud til højre :o)
    Knus Pernille

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din dejlige besked Kort Pernille!

      Ja det må jeg klare om nogle uger... Kan kun se med slør og tåge i denne uge :-/ og derfra aftager det gradvist over ca 3 mdl.

      Så må leve med at det ikke er skarpt.. For alt er smidt fra billedet..

      Nb.. De halve briller vil jeg ikke komme til at savne...

      Slet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...