lørdag den 10. marts 2012

Trods snot og bihulebetændelse




Fik jeg igår klippet, strøjet firkanter til et grønt tæppe :0)

Her til morgen hjalp Naya som har bloggen Naysen (min datter) med at ligge det op. Det bliver så fint! Er vi begge blevet enige om.
Hun hjælper med at siksak alle firkanterne (hurra). Altså når hun lige er blevet færdig med at spille, blogge osv... Så nu må vi se hvornår vi kommer videre!

Hvad syntes i om oplægningen af tæppet?

Tak for at du læser med :0)

Kærlig hilsen
Rikke

5 kommentarer :

  1. Jeg synes det ser rigtig fint ud :)
    Jeg har endnu ikke haft mod på at kaste mig ud i et patchwork-projekt, men måske det kommer en dag? :)
    Jeg er da spændt på at se resultatet af dit - når det engang er færdigt - dejligt at du har en hjælper at trække lidt på!!
    Fortsat god weekend :)
    Kh Tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for besøget :0)

      Du må bare hoppe ud i patswork tæppe.. Jeg fik lavet et til min store datter til jul. Hver firkant var 25x25, (jeg lavede det 5x5 firkanter)

      Det her er 15x15 (6x6 firkanter (90 cm x 90 cm)) da det skal blive til et køretæppe, eller barnevogns tæppe.

      Jeg er glad for at høre du syntes om det ! :-)

      Knus

      Slet
    2. Ups patchwork i stedet for pats, ved ikke lige hvad computeren lavede der!

      Slet
  2. Hvor ser det fint ud - tager du det ikke med på fredag, så jeg kan se det i real life også ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør jeg :0) glæder mig til krea-sludder-hygge!

      Knus

      Slet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...