lørdag den 11. februar 2012

Øv øv dette skete torsdag

Jeg har problemer med at udgive indlæg... Dette skulle have været på torsdag!!!




Sådan kom mit håndled til at se ud efter et dumt fald på trappen, heldigvis var der ikke brud :-)
Mine to piger og jeg brugte 2 timer på skadestuen, med undersøgelser, røntgen og vriden fra sygeplejesker og læger. Nu vi er kommet hjem igen, trænger vi til at slappe af, jeg gik på vinterferie i går (torsdag) og resten af familien, gør det i dag efter skole og arbejde.. Det bliver super dejligt at kunne slappe af og bare nyde at kunne sove længe, drikke kaffelatte på sofa'en, se film... og måske se om håndledet vil være med til at sy lidt, uden det gør for ondt!

Tak for at du læser med :0)
Kærlig hilsen
Rikke

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...