søndag den 12. februar 2012

Oliven brød






Claus Meyer Oliven brød fra bog Meyers bageri...




Brødet bringer altid held med sig, selvom en del af brødet består af oliven blendtet med rigtig mange hvidløg :0)
Jeg var inviteret til pige/tøse hygge i går af en rigtig god og dejlig veninde, dem der deltog skulle hver især have noget med, som var bestemt af hende, så jeg skulle have dette oliven brød med (øverst brød) og min marinerede artiskokker salat med, begge ting indholde en del hvidløg!
(glemte at tag billede af den)
Det blev til et skønt tapas bord :0) og en skøn aften/nat, for jeg var først hjemme lidt over 04.00, så syntes jeg er en smule mat i dag!
Tak for at du læser med :0)
Kærlig hilsen
Rikke


Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...