lørdag den 18. februar 2012

Ginger Bitch og hygge :0)

Ginger Bitch består af vodka, honing, æblejuice, lime & ingefær




(Denne lækre friske drink/cocktail fik jeg i sidste weekendt til en pige hygge kom sammen aften.)
Lige om et par timer kommer der to veninder på besøg, de har deres piger med, jeg glæder mig rigtig meget til at skulle hygge med dem og vi skal da have Ginger Bitch senere og måske når de kommer :) det er ikke det eneste vi skal have, Ina har kartoffel ret med og Zanne har sin dejlige tomatsalat med, jeg skal lave sofrito kylling og salt brød... I alt hemlighed har jeg lavet en æbletærte til eftermiddage's kaffen.




Opskriften har jeg fundet hos Valdemarsro
Jeg glæder mig til at smage den, men jeg blev rigtig irretereret over at fyldet flød over kanten, så næste gang vil jeg lave om på opskriften, så der er mindre fyld!
Billeder af maden i aften kommer måske på senere ;0) eller i morgen!

3 kommentarer :

  1. Den kage ser da bare mums ud - håber også, at den smagte godt, og at der ikke gik for meget ginger bitch i den, så det gik ud over hovedet dagen efter :-D

    Vi må snart finde en dag, hvor vi kan ses - jeg savner at hygge med dig ;-)

    Knus

    SvarSlet
  2. Var utrolig frisk dagen, efter tro det var ingefæren ;0)
    Kagen/tærten ser bedere ud en den smagte.. Der skal justeres lidt i opskriften.. Der var formeget fyld dej...så den blev meget sød agtig... Og den er besværlig at lave i forhold til andre opskrifter jeg har på æbletærte..

    Ja hygge snart! Din hund er vel også frisk igen :0) jeg har jo også stof til dig, fra sidste handel.

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg smager gerne, når du skal prøve dig frem med en ny version af æbletærten ;-)

      Vi kan lige snakkes ved og finde en dag snart, for køtermand er blevet rask igen, og jeg glæder mig altså rigtig meget til at få mit stof :O)

      Knus

      Slet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...