torsdag den 5. januar 2012

Nu er det så blevet min tur til at føre Craft It Forward konceptet videre, så her kommer reglerne:

1. Jeg skal sende en gave tilbage til Camilla (er gjort i december)
2. De fire første, der lægger en kommentar til dette indlæg får en gave fra mig. (man skal have en blog for at deltage)
3. Du viser den på din blog inkl link til min blog
4. Du udlodder 4 nye gaver og HUSKER at sende en gave tilbage til mig! :0)


 Jeg håber, at I har lyst til at lege med!

Her er min Craft It Forward gave, til de 4 der er hurtige. Det er armbånd med magnetlås og 3 perler i grå farver.


1 kommentar :

  1. Hej Rikke, det MÅ jeg da bare prøve at være med til. Knus og kram.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...