torsdag den 26. januar 2012

Gerda Syservice

Da jeg var til tjek med øjet. Måtte jeg forbi Gerdas Sy service, jeg havde læst om hende her og fandt det interessant og et besøg vær :O)


Jeg vil ikke skrive så meget om butikken og Gerda, da det har Tusindefryd gjort. Jeg fik lidt
hjem fra Gerdas butik, og en lille sludder med hende, min mand, som havde være sød og køre mig, (da vi ikke viste om jeg skulle have noget bedøvende eller lignede i øjet.) var med. Han besøgte kun kort Gerdas butik, da han faldt over butikken ved siden af, en Fransk/Italiensk butik med alt fra ost, vin og spec. kager og det var der han brugte sine penge :O)

Kagerne han købte med hjem..uhmm de var lækre, fortalte han, for jeg fik kunne en af croissanterne ... Men han er blevet enig med sig selv om at de kager er turen hver, vi bor jo i Holbæk...Meget smart, for så kan jeg jo lige smutte med og se ind til Gerda :O)

1 kommentar :

  1. Hej Rikke..

    Jeg var så heldig at modtage en blogaward, fra Elisabeth med bloggen "Muabi"

    Den er videregivet til Elisabeth, fordi hun har en inspirerende og kreativ blog, med under 100 faste læsere.

    Hun har så videregivet denne award, til 5 andre med også under 100 faste læsere og dette var bl.a. mig.

    Jeg har så videregivet den til 5 andre, her i blandt din fine blog

    Hvis du tager imod, skal du vælge 5 blogs,som du tildeler en Award.

    Dernæst skal du på din blog skrive, at du har modtaget den af mig. Billedet kan du kopiere fra min blog: http://meylanddesign.blogspot.com

    Hvis ikke, vil jeg stadig gerne have lov at nominere dig alligevel;P

    Knus Mia

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...