mandag den 9. januar 2012

For længe siden

For længe siden fik jeg en lækker gave af Hannemor, en rigtig sød veninde :o) Hun har været over det store hav og besøge venner i USA. Med sig hjem havde hun krydderier og vanilje og runde udstiksforme
Hun havde tænkt på mig og det sætter jeg stor pris på, da jeg har ledt efter runde udstikforme her hjemme i dk.. og bare fundet dem for dyre.
Varianter af kanel, vietnam, china..som begge smager fantastisk. Har her i juletiden brugt dem til at kryder risengrøden og de brændte mandler, som både blev nydt herhjemme og blev brugt til værtindegaver i fine glas.
Varianter af krydderi, Galena street, og en fantastisk oregano, som jeg ikke lige kan huske navenet på, men hold da op den er bare lækker på hjemmelavet pizza og som drys på tomater.

1 kommentar :

  1. Dejligt med søde veninder som tænker på een:)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...