tirsdag den 27. december 2011

Længe siden




Her er en af de bamser jeg håndsy'r. Det er noget der tager tid, men jeg elsker at se, hvad for personlighed, de hver især får og man ved aldrig, når man begynder om det bliver en pige eller en dreng bamse :0)
Jeg skal have taget billeder af nogle af de bamserne der ikke endnu er flyttet hjemmefra...



Jeg er også bamsedoktor, og hjælper piger og drenge, med at få deres bamser friske igen!
Så til tider har mine piger,
bamser med hjem fra deres klassekammerater, der har brug for en kærlig hånd :-)

:0) nyd dagen.

7 kommentarer :

  1. Elsker også bare at sy bamser, og du har ret, man ved aldrig hvad det udvikler sig til. Utroligt hvis man laver den mindste ændring, kan de få en helt anden personlighed.

    Og sikke en sød tanke med at du laver børnenes bamser hvis de er i stykker. Bamsehospital:)

    SvarSlet
  2. Nej hvor skønt, at du også laver bamser.Ja min den største pige, fortalte at min mor er bamse doktor og fra hun fortalte det, har vi tit en bamse overnattende, efter at have været under nål og tråd :0)

    Elsker det!

    Hilsen Rikke

    Nb. Glæder mig til at se din fangst, når du skal besøge fisketorvet og Kbh :-)

    SvarSlet
  3. Håber, at du har haft en god jul, Rikke-pigen :-)

    Du må starte din egen build a bear biks i Tuse - vi kommer gerne og bygger, for den er da bare for nuttet!

    Knus
    Laila

    SvarSlet
  4. Kan jeg godt forstå, er bare så sødt:)

    Hehe, tak;) Føler mig total turist når jeg er over ;)

    SvarSlet
  5. hvor er de bare søde, Rikke. Rigtig yndlingsbamseagtige!

    SvarSlet
  6. Nej altså hvor er den skøn - elsker bamser, og har også selv overvejet at prøve at sy et par stykker, har bare endnu ikke fundet det perfekte mønster.

    Rigtig hyggeligt at du også er bamsedoktor, dem er der langt imellem, så det burde du jo reklamere lidt mere med ;)

    Godt nytår forøvrigt - vi må se at finde tid til den krea-dag, så ikke tiden bare løber ;)

    SvarSlet
  7. Hej og tak Karina :)

    Jeg har rigtig mange bamse mønster af forskellig art.. Så dem kigger du bare løs i og tegner den du har lyst til at sy af, jeg kan jo hjælpe i'gang :)

    Glæder mig også til krea-dag, jeg er bare over i feb, før det kan lade sig gøre! Men mon ikke vi skulle stikke hovederne (mail) og få set talt osv om dato.

    Kram

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...