torsdag den 15. december 2011

Hjemme lavet julegaver

Symaskinen har ikke stået stille på det sidste, det er jo ved at være lige op over, snart er det den 24. dec...

Jeg har fået lavet et forklæde til min den lille trold ;o) og jeg vendter spændt til hun skal åbne gaven, for hun elsker at være i køkkenet og hjælpe eller selv lave mad til os, og det nyder vi!

Til en venindes datter har jeg fået lavet et par små ting :O) og hvem det er til en en lille hemlighed, da hun måske følger med over email servicen....
Et lille indkøbsnet`:O)

Grydelapper og et viskestyk

Et pixi-bog etui
Jeg ved, men håber at alle gaverne bringer lykke, når pakkerne bliver åbnet juleaften!

4 kommentarer :

  1. Hvor er det bare fine ting du har fået lavet - jeg er sikker på de kommer til at bringe lykke ;-) og skønne stoffer du har brugt sammen :-)

    SvarSlet
  2. Hej Karina

    Tak for din ros :0)

    Jeg ønsker dig og din familie en dejlig jul og et fantastisk nytår.

    Knus

    SvarSlet
  3. Jeg er også helt sikker på, at der er nogle, der bliver rigtig glade, både fordi det er noget, du selv har brugt tid på at lave, og også fordi det er sådan nogle fine ting, du har fået syet i både farver og funktion :-) Indkøbsnettet er en rigtig sjov idé, som det kunne være, jeg skulle kopiere ;-)

    SvarSlet
  4. Tak Laila :0)

    Glæder mig til at besøge dig!

    Knus

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...