tirsdag den 6. december 2011

Gave leg

I fredags var jeg på hygge besøg hos Laila som har bloggen Krea Uglen. Jeg skulle der ud for at se laila og en af hendes dejlige børn, hun er nemlig på barsel. I samme omgang skulle jeg også hente min gave fra hendes pakke/gave leg! Og i kan tro jeg glædede mig...
Jeg fik dejlig hjemmebagte småkager og skøn the. I mens jeg pakkede min pakke op


I pakken var der er muffin's kit med søde hjerte perler, stjerne strimler i forskellige farver, to stykker retro stof og et ark krammerhuse.





Røde på den ene side og hvide på den anden.
Det allerbedste i pakken var et fantastisk dejligt kort fra Laila, som både er min venninde, min dejlige kollega, og jeg sætter meget pris på hendes venskab, da hun giver mig modspil på den gode måde, mange gode ideer og bare er hende selv!

Jeg skal jo så føre gave legen videre og det vil jeg også... Men jeg venter til efter nytår, da jeg tænker at vi aller har nok at gøre her i december..
:0) nyd dagen.

2 kommentarer :

  1. Lige over :o)

    Glæder mig til at se, hvordan Kage-Rikkes cupcakes kommer til at se ud - og hvis du får behov for sy-support, er der flere julesmåkager på lager ;-)

    Knus
    Laila

    SvarSlet
  2. Rikke - sikke en dejlig gave :) Og jeg takker for din fine gave! Jeg had lige lavet et lille indlæg om din gave på min blog! Ha' en dejlig dag imorgen - nu vil jeg smutte i seng.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...