tirsdag den 20. december 2011

Fisketorvet

I dag pakkede vi bilen og kørte til fisketorvet, for at købe de sidste gaver :0) (mangler alligevel stadig 3 gaver)

Når nu vi var der, måtte jeg lige i Søsterne Grenes og kigge,


Der blev ikke kun kigget ;0) Her er lidt af hvad der kom med hjem!
Læderbåndene og stjernestrimlerne er fra Panduro, for vi smuttede lige om Ros'tov på vej hjem :0)

Der er allerede gang i hyggen, her hjemme med armbånd og stjerner, lidt ekstra gaver til .....








:0) nyd dagen.

5 kommentarer :

  1. Sikke mange fine ting, I fik købt med hjem, og det ser også ret hyggeligt ud med nørkeriet hjemme i krea-hulen :-)

    Knus
    Laila

    SvarSlet
  2. Hej søde!
    Håber i alle er oven på igen!

    Du kan glæde dig til min pakke.. Bum bum ville selv gerne have den :-) ej det har jeg jo, eller noget af det.. Hé hé ses efter jul, vil glæde mig til at aflevere den

    Knus

    SvarSlet
  3. Hej Rikke:)

    Rigtig god bagjul:)

    Og sikke mange fine ting du fik med hjem fra Søstrene Grene. Er helt oppe og køre nu, var ikke klar over at der lå en Grene på Fisketorvet og jeg skal derover den 4. jan på udsalg, dejligt:D Kan du evt fortælle mig om der ligger nogle stofforretninger nær hovedbanden? Ikke sådan når bornholmere kommer til storbyen, føler virkelig som en turist når jeg skal over på den side af vandet;)

    Vh Mia

    SvarSlet
  4. Hej Mia.

    Sådan har jeg det også, selvom om jeg har haft lejlighed i Valby :0)

    Der har været en stof 2000 på fisketovet (mener jeg)
    http://www.stof2000.dk/index.php?id=117&menuid=234
    Men kan ikke huske at jeg så en butik...Jeg gogglede stof butikker i Kbh og fik en liste.. Men ved ikke hvor langt fra Hovedbanegård, butikken må ligge :0)

    Rigtig god bagjul til dig også :0) og et fantastisk nytår!

    Hilsen Rikke

    SvarSlet
  5. Tusind tak for hjælpen:) Glæder mig til at komme til storbyen;P

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...