lørdag den 17. december 2011

Brændtemandler og saltmandler


Jeg skulle have hjælp til at lave nogle jule gaver, (armbånd) noget ny jeg ville lære :O) Så jeg søgte hjælp hos Hanne mor, og for at være sød, lavede jeg en lille værtindegave til hende, det blev til Brændtemandler med kanel og vanilje og Saltmandler med et krydderi jeg havede fået af Hanne, efter hun havde været på besøg i USA.
Jeg beklager at billederne er mørke, men som mange af jer andre, arbejder man tit sent med tingene og i denne mørke tid er det bare svært at fange lyset !


Armbåndene fik jeg ikke taget billeder af inden jeg fik pakket dem ind, (så de må komme efter jul) de er til min den store, og jeg er så heldig, at da jeg fik hendes ønskesedl, stod der jeg ønsker mig Armbånd, så nu kan jeg tørre sveden af panden og glæde mig til hun åbner sin gave :O)

Nøj det bliver en spændende aften, da jeg ved de også har været i gang med at lave gaver i skolen, både gaver der kan gå i sytykker og gaver der er lavet i håndarbejde, i kan tro mor her glæder sig til at åbne de gaver!

1 kommentar :

  1. Hay,

    Your blog is so nice.
    I will follow your blog.

    Please take a look into my world.

    Groetjes..Marijke
    www.marijkevanooijen.blogpsot.com

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...