torsdag den 10. november 2011

Smølfe smølfe

En ting til fra weekendten..
Hurra :0) det er en gave til den mindste. En smølfe pude, hun kan lide de små blå, lige som sin mor og den store. Stoffet har jeg købt hos af Mette fra Kirkesjov for et stykke tid siden.



Jeg ved og håber den vil bringe lykke, da vi lige har lavet om på værelset og fået lavet et læsehjørne til hende, jeg er ved at sy en til smølfe pude i 50x50 cm. og andre ting ligger på tegnebordet til hendes pakkekalender i december :o)
:0) Tak fordi du læste med, nyd dagen.

3 kommentarer :

  1. Den er så fin :-) Jeg og mine tre drenge er altså også store smølfe fans.

    SvarSlet
  2. Tak Vibeke .. :) ja de små blå mænd er bare søde!

    håber at komme forbi vig og se jeres stand.. Nu du skal stå sammen med konen med æggene ;0) julle.

    Knuz

    SvarSlet
  3. :-))) Det håber jeg da også du gør, så jeg kan hilsen på dig.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...