søndag den 20. november 2011

Hemlig nemlig' og Kreadag

Laila fra Krea uglen hjalp mig med at vælge stof til hemlig nemlig' tæpper, fra mine gemmere og et enkelt stykke stof fra hendes gemmer :O)

Da jeg var til kreadag hos hende sammen med Karina fra Uglemors verden.

Karina og jeg fik også byttet stof :o) Jeg er super glad for byttet. Tak Karina.

Laila gav mig også et stykke stof til et af Hemlig nemlig' tæpperne, takker også mange gange dig Laila.
Tæpperne må i vente på at se da de stadg ligger som stof, der sker rigtig meget hos os for tiden, både godt og skidt, min svigerfar har kræft og gå til kemo, og oven i det, fik vi, så en sms her til morgen, om at han var blevet indlagt med en blodprop i den ene lunge. Vi håber på det bedste for ham.
Det er også en masse jule sjov man skal til og lave, når man har to skolebørn.. og jeg er mega meget bagud med pakkekalendergaverne, som de har ønsket skal være hjemmelavet. Men mon ikke jeg når det hele :o)


Som de andre Laila og Karina, glæder jeg mig også rigtig meget til at mødes igen i det nye år, for at være Kreative sammen igen. Måske vi skal lave lidt forud til påsken...hvem ved...må vist have talt lidt med dem :O)

2 kommentarer :

  1. jeg elsker bare de tæpper.

    SvarSlet
  2. Hej Julle :0)

    Tak for et fantstisk nytår!
    Må vist se at få lagt det tæppe på jeg blev færdig med.
    Ses snart søde!
    Knus

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...