torsdag den 10. november 2011


Det var det sidste store projekt i weekenden, selv er jeg blevet rigtig tilfreds med betrækket. Og har nu mod på at lave tæpper til to jeg holder rigtig meget af :o)
Jeg har været forbi den lokale genbrugs butik og Kommune Kram og har fået købt stof i de farver som de kan lide, tæppet vil også blive krydderet med lapper af retro stof!

Søger stadig retro stof i gule og orange farver... Så har du noget i overskud, køber jeg gerne. Bare send mig en mail :o)

Tak for at du læste med, nyd dagen :o)

4 kommentarer :

  1. Hvor er det blevet et fint betræk - nu har du vel ikke snuppet alt det gode i Kommunekram, for der regnede jeg med, at jeg skulle gøre et kup imorgen ;-)

    Jeg er leveringsdygtig i både gul og orange retro - vi kan se på det d. 17/11, ok?

    SvarSlet
  2. Et rigtigt flot betræk du har lavet, med flotte farver:)

    SvarSlet
  3. Laila (kreativ uglen) tak nej har da ladet alt det du kan li være tilbage.. Jeg er jo ikke god til at kende og finde det rigtige læk're ... Glæder mig til den 17 :)
    Jeg har laver træstammer Uhm Uhm de ligger godt i maven!
    Knuz knuz

    Laila tak for dit besøg, altid dejligt at få besøg af andre blogger. Fandt jo så også hen til dig :) super flotte ting du har.. Kommer helt sikkert forbi igen!

    Kh Rikke

    SvarSlet
  4. Super fede farver du sætter sammen!
    Skøn blog :-)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...