lørdag den 15. oktober 2011

Udklædnings Fest

Den mindste skulle til fest i dag kl 10 Udklædning, hun ville være heks, hehehehe :o)
men ikke bare en grim heks, eller pæn heks, næ nej! Hun ville være en heks med to sår i ansigtet, så manden min, lånte teater sminke udstyr af Mette...
Og jeg måtte igang, syntes selv at det blev rigtig godt af første forsøg med voks, farve og teater blod. Da den lille var færdig, gik hun ud og øvede sig i at flyve på kosten af birk (de skulle flyve bedst ;o))
Min store pige, har haft overnattende veninde fra klassen, de ville da også prøve, så igang igen, så se på billederne, det er det min morgen er gået med.

2 kommentarer :

  1. Ej hold da op det ser livagtigt ud. God udklædning:-)
    Kh Christina

    SvarSlet
  2. Tak for hilsen på min blog:0)
    pigerne til festen, blev også forskrækket..
    Det var ikke så svært at lave, og ja det blev ret naturtro!

    Kh Rikke

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...