søndag den 2. oktober 2011

To-Do

To-Do #2

Westmose har skudt en omgang af To-Do/Ta-Da-legen igang, og jeg prøver at deltage for første gang

Kort fortalt går det ud på, at man har en uge til at få færdiggjort nogle ting, som man har udskudt længe (To-Do), som fremvises på bloggen, når de er færdige (Ta-Da).

Min To-Do liste består af to ting:

Klemmepose til tørrestativet, det har jeg manglet i lang tid, så nu skal det være :-)




Hundepude
Jeg får snart hund igen :-) eller vi får snart hund igen her i huset og vi glæder os!
Men Fine mangler en pude at kunne ligge på i sin hule.. Jeg vil bruge noget stof, der lige er kommet med posten, til mig fra Kristin

Jeg vil bruge noget af det grønne stof.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...