torsdag den 6. oktober 2011

To-Do #3

Westmose har skudt en omgang af To-Do/Ta-Da-legen igang :o)

Kort fortalt går det ud på, at man har en uge til at få færdiggjort nogle ting, som man har udskudt længe (To-Do), som fremvises på bloggen, når de er færdige (Ta-Da).

Min To-Do liste består af to ting:

• et tæppet til dukkerne, så de ikke fryser, når vi er på tur ;0) (Det er til den mindste af pigerne)


• En pude til den ældste datters, hvide stol :) med noget af det retro stoffet, jeg lige har fået med posten fra krutuglemor



Nu vi er ved at lave stor pige værelse :o) Tror jeg skal have fundet noget, der passer til væg dekro, vi har malet i fællesskab.

Pynter på den skrå væg :o)

- Posted using BlogPress from my iPhone

7 kommentarer :

  1. Spændende projekter, og hvor er det bare en skøn væg-deco I har lavet, virkelig flot ;)

    SvarSlet
  2. Wow! Opdagede lige dit faneblad med kager - hvor er de da bare fuldstændig vanvittigt flotte - du har da virkelig evner på det felt :)

    Du inde hos mig at du har et mønster på en bodumkaffevarmer, tror det kunne være rigtig godt, har du en mail jeg kan skrive til dig på, så vi kan aftale nærmere ;)

    SvarSlet
  3. Har lagt en kontakt adresse ind på min side, så du kan bare skrive til den ;) Og forøvrigt så sødt af dig at tilbyde mig dit mønster - hurra for blogland

    SvarSlet
  4. Gode projekter - glæder mig til at se det hele :-)

    SvarSlet
  5. glæder mig til at se, hvad du får lavet til tøserne ;-)

    SvarSlet
  6. Det gør jeg også..fik klippet firkanter til puden igår..bum bumm..det svært når man vil have systemer og orden..manglede nok min gode kollega :o)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...