torsdag den 13. oktober 2011

Ta-Da #3

Sidste omgang af To Do/Ta Da i denne omgang, jeg kan godt tænke øv, øv,.. for får jeg nu lavet mere :o) Ja da.. jeg gør, men jeg vil gerne takke Mette  der startede legen, for en god kamp..Håber du gør det igen, og at jeg så opdager det fra første To-Do/Ta-Da.

Puden til min store datters værelse, var svær at lave for mig, ikke at sy den, men at vælge stof :o) jeg syntes det er rigtig svært at være ”vild” og sætte stofferne sammen, især når jeg elsker systemer og orden, jeg syntes det var et rent kaos, at sidde med de retro stoffer jeg har købt her på nettet , og som jeg har fået af familie og bekendte! Og skulle vælge!

Tæppet :o)
Jeg er blevet mere rolig med det og prøver at lade være med at tænke systemer og orden..i den forstand, at der stadig skal være en vist orden og farve system, så det ikke bare bliver et stort kaos.
Hvad jeg syntes, i andre er meget bedre til :-)



Uglen vender den vej, fordi tæpet skal dække to :o)

Tæppet til dukke tvillingeklapvognen, er en prøve klud for et større tæppe til den mindste datter, som hun skal have i kalendergave.
Jeg skal bare lige have købt noget mere stof af alle de andre farve, end det lilla, som i øvrigt er nyt og fra Jysk, man kan også få det i blåt :o)





Se hende bagved, "tit bø", hun er glad!


8 kommentarer :

  1. Hvor er det bare et skønt tæppe du har fået lavet - er så vild med den lilla ugle, har kun set det som sengetøj i deres katalog, har de det også i metermål?

    Og kender kun alt for godt det med at ville have system i alt, øver mig også i at være lidt mere tilfældig og "rodet" ;)

    SvarSlet
  2. Hvor er du altså bare god - sådan at springe ud i "kaos". Du klarede det og har dørme "landet" puden til UG med pil op.
    Knus

    SvarSlet
  3. Hej Karina

    Tak :)
    Ja og nej til meter mål.. Men 5 meter på pap, 200 kr. Lilla el blå :0) jeg har købt det i Holbæk.

    Hej Kort-Pernille:0)
    Ja er jeg ikke! du ved også hvad systemer er!
    Jeg blev også selv ret tilfreds.. Fik lidt hjælp med tæppet over tlf af Natur- Laila ;0) men tror vi jeg gik mine egne veje til sidst.. ;0)

    Qnuz Qnuz

    SvarSlet
  4. Tror jeg må en tur forbi vores lokale jysk, for det er da super billigt - med 5 m kan jeg jo både sy sengetøj selv + have til andre ting også ;) Tak for tippet...

    Og kan se du har fået din mail på siden - det ser fint ud med kuverten bagved ;)
    Jeg har også fået det med kommentarerne til at virke, tak for hjælpen :)

    SvarSlet
  5. Hej Karina.
    Ja, afsted med dig ;o) (kan godt lide nyt stof)
    Sådan tænkte jeg også.. Så er der til lidt af hvert!

    Kunne ikke finde ud af det der email, som du skrev om... Så lavede et billede og brugte koden jeg fik fra dig, tak for den :o)

    SvarSlet
  6. Hej Rikke
    Du kan roligt slippe lidt på systemerne for det ser rigtig fint ud :-)
    Jeg skal nok vende tilbage med flere runder af to-do / ta-da, så er der lidt at se frem til. Tak fordi du har haft lyst til at lege med :-)

    SvarSlet
  7. Hvor er det bare et fint tæppe og pude - jeg ville have de lige som dig, jeg kan også bedst lide systemer :-)

    SvarSlet
  8. Det er bare blevet så fint, og Nickeline ser også ret tilfreds ud der bag klapvognen ;-)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...