fredag den 28. oktober 2011

Skulle i dag...

I dag har jeg fri og skulle have lavet en del projekter...men men så gik hele natten med at hjælpe lillepigen med at kaste op og have liggende i sengen :o) og ikke nok med det så havde jeg en syg pige i forvejn. Da jeg blev ringet op i onsdags, at den storepige skulle hentes fra skole, da hun var rigtig dårlig.
Så her fredag har jeg to piger hjemme, de ligger på sofaen og lider.


De projekter jeg ville have kigget på i dag, er lidt en hemmelighed.. :o)
Meeeennn vil gerne løfte sløret for en af dem, jeg har rodet mig ud i et junior dynebetræk, det er klippet og lagt op, mangler kun at bytte en firkant ud med lilla firkant og den regner jeg med at kunne få tid til at klippe! selvom der ligger to piger på sofaen og at min mave er begyndt at være underlig :o(


4 kommentarer :

  1. Øv altså, god bedring til begge tøser, og håber du selv springer over - tag nogle paraghurt! de plejer at virke, også forebyggende når familien omkring er syge ;)

    SvarSlet
  2. Tak søde Katina :)
    Jeg vil prøve, dit råd.. For har pillerne i køleskabet!
    Knuz

    SvarSlet
  3. Det blir nok et fint dynetrekk i lappesøm:)
    God bedring til jentene dine!

    SvarSlet
  4. Tak Sonja :0)
    Det går allerede bedere med den store pige, men den lille hænger lidt endnu..
    Men jeg har ikke fået syet noget i dag, desværre.

    Knus

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...