fredag den 21. oktober 2011

Hej Rikke
Du var den heldige vinder af min give away, som jeg har annonceret for 1 uge siden. Hvis jeg ikke hører fra dig inden kl 24.00 i aften, så går præmien til en anden
Og så vil jeg sige tak til Ligo.dk for den fine præmie


Er jeg ikke bare heldig!
Og endnu mere ved at Marie skrev til mig, om at jeg havde vundet, da jeg har været fraværende fra bloggen, pga denne lille røver






Som er flyttet ind hos os for en uge siden, og det kræver lidt! Hun er dejlig, fræk og en røver, der gerne tygger lidt i bordben og alt andet på sin vej :0)

:0) nyd dagen.

6 kommentarer :

  1. Så heldig er du - og sikke et lille vidunder I der ha fået, hvor er hun sød :)

    SvarSlet
  2. Hej Karina

    Tak for din hilsen :0)

    Ja føler mig også ret heldig, også 3 skønne viskestykker :)
    Ja, Fine er skøn, men også krævende, havde helt glemt hvad det kræver med en lille hvalp i huset igen.

    Kh Rikke

    SvarSlet
  3. Hvor er hun bare sød - har selv haft sådan et lille pus da jeg var barn.
    Det er krævende at have en lille hvalp i huset men de bliver nu hurtigt store, og så ville man nogen gange ønske at de havde været hvalpe lidt endnu :o)
    (Hvis man mangler nogen at snakke med skal man også bare få sig en hvalp og gå en tur - det er noget af en menneske-magnet :o))

    Rigtig god weekend

    SvarSlet
  4. Hej Pernille :)

    Tak for din hilsen! Altid dejligt at få besøg :o)
    Ja! En tur men hende på vejen/gaden tager længere tid, for der skal klappes af dem vi møder, skønt.

    Var lige forbi din blog, den er spændende :-) kigger forbi i morgen fra com.. og melder mig til din give away!

    Kh Rikke

    SvarSlet
  5. Nej, hvor har du været heldig - STORT tillykke :-)

    Lyder til at I hygger jer med Fine, og ja det er krævende at have en hvalp, men det er jo heldigvis også skønt med sådan et lille væsen...tøserne må da være ellevilde, for hun ser godt nok nuttet ud!

    Knus
    Laila

    SvarSlet
  6. Ja ik'.. Men nu må vi se om der kommer noget :0) med posten! (det høre du om)
    Fine er sød! Men det er jo som at få en baby, når de er så små..;0) sidder på en af pigernes arm eller ligger på maven og putter! (på gulvet, for mor her vil ikke have dyr i sofaen)
    Ringer snart til dig søde! Vi skal kigge stof og lege..

    Qnuz

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...