mandag den 31. oktober 2011

Hama perler og Pixibog etui

Når man har børn der er syge, men på vej til rask, skal der findes på noget, de kan underholde sig med. Det fandt jeg og den store pige hos Ulla som har bloggen ulla-lullaby så der er blevet krearet perleplader i weekendten:o)
Ulla har mange fine og flotte ideer, så prøv at besøge hendes blog.

Pixibog etui

Inspireret af Krea uglen fine pixibogs etuier og godt hjulpet af Malene fra Brombleberries tutorial har jeg syet børene værtinde gaver. (i stedet for blomster til mor)
Jeg har dog ændre lidt i designet, og har tegnet mønsteret af på pap, så det er nemmere at gå til, når jeg skal have syet flere børene værtinde gaver.

Så alt i alt en fin weekend trods sygdom :o)

4 kommentarer :

  1. Sikke nogle fine ting, du har fået lavet, og en rigtig god idé med at give pixietuierne som børneværtindegaver ;-)

    SvarSlet
  2. :0) fik jo ideen hos dig! Nora og Rigmor blev også glade for dem, eller mest Nora for Rigmor er kun 4 mdl

    Knuz knuz

    SvarSlet
  3. Hvor er de fine dine pixi-bog etuier - tror jeg ved hvad du og Laila skal hjælpe mig i gang med den 17/11, er nok bare træt, men synes den DIY ser lidt indviklet ud ;)

    SvarSlet
  4. Hej Karina :)

    Tak!

    Det ser svære ud end det er :0)
    Vi hjælper gladeligt, jeg glæder mig til den 17 nov.

    Knuz

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...