mandag den 19. september 2011

Min første strikket Baby trøje

"Rikke" hun kan strikke.
"Rikke" hun kan strikke.
sang min klasse kammarater i skolen, da vi begyndte at have håndarbejde... Derfor ville jeg ikke lære det!
Det har jeg ærgret mig over lige siden, en venindes mor prøvede, også at lære mig det..men jeg startede med 2o masker og endt med 10, hvordan ved jeg ikke.
Så for et par år siden tænkte jeg, nu må jeg lære det..jeg startede i det små, benvarmere og huer, derefter har strikkeriet ligget stille i en periode. så for nyligt faldt jeg over en baby strikke bog i skabet og tænkte, hvorfor ikke prøve, afsted til butikken, garn købt, og nu har jeg strikket en nem slå om trøje ud i et :o) (det stod der i bogen)

Det er nok ikke noget jeg gør igen! Men svært og sjovt var det.

9 kommentarer :

  1. nej hvor er den fin, hvor er opskriften fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej
      Fra en børne strikke bog, jeg kan godt finde den frem, hvis du vil have titlen :-)

      Slet
  2. Ville høre om du eventuelt havde fundet titlen på den bog blusen var fra? ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Undskyld jeg ikke har svaret endnu, mine ting er i flyttekasser og jeg har ikke fundet den rigtig kasse endnu :-( jeg gør en ekstra indsats i morgen!

      Slet
    2. Jeg leder stadig :-) har 16 kasser med bøger.

      Slet
  3. helt ok jeg holder bare øje.... ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej
      Jeg må desværre fortælle, at jeg ikke har den bog mere :( jeg må have givet den væk, for jeg kan ikke finde den... Øv øv!
      Mvh Rikke

      Slet
  4. Ahhhh det var ærgerligt men tak fordi du kigget :-)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...