torsdag den 15. september 2011

Gaven

Jeg har lige haft fødselsdag, der fik jeg en af de kogebøger jeg ønskede mig.
Almanak af Claus Meyer. Den læser jeg nu i næsten hver dag...elsker nemlig kogebøger!

Jeg havde en masse citroner i overskud efter min fødselsdag, og faldt over salt citroner, det er så blevet lavet, nu venter vi der hjemme på at de 40 dage er gået, så vi kan få Kylling fyldt med salt citroner.
Salt citroner
6 citroner Øko
4-5 dl havsalt

Skær et kryds i 5 af citronerne, gnid dem med salt på skære fladerne (jeg fyldte dem bare)
puttes i glas og resten af saltet drysses over, pres den sidste citron og hæld saften over.
Lad stå i 40 dage, og de er klar til brug
:o)

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...